Další mé postřehy...

    Poprava Saddáma Husajna na internetu

    - Ze světa (internetu)

    Jak může internetové zpravodajství doplnit televizní zprávy



    Snad ve všech televizních zpravodajských relacích se objevil šot z popravy bývalého iráckého diktátora. Redaktor ve studiu nezapomněl upozornit na skutečnost, že televizní reportáž končí těsně před exekucí. Jistě ke zklamání mnoha diváků. Naštěstí máme internet, který odvěkou zálibu lidstva ve sledování poprav ukojí.

    O dostupnosti kompletního záznamu Saddámovy popravy na internetu na svých stránkách informovala TV Nova i Česká televize.

    linkuj.cz vybrali.sme.sk


    Komentáře

    [1] (Jiří Macich ml. - Mail - WWW) Vloženo 01.01.2007, 23:21:52
    ... a iDnes neváhalo přímo zalinkovat. Myslím, že na Nově 31.12. bylo to video skoro celé, tedy až na oslavy po exekuci. Jsem jen zvědav, kdy někdo za tučnou obálku vynese "oficiální záznam" v podstatně vyšší kvalitě.

    [2] to Jirka (Laco) Vloženo 01.01.2007, 23:26:08
    Zalinkovaly i weby TV Nova a ČT. Brzy přijde doba, kdy redaktoři uvedou reportáž s dovětkem, že její kompletní podobu (včetně těch nejkrvavějších scén v TV reportáži vystříhaných) diváci najdou na internetových stránkách televize.

    [3] (Stilgar - WWW) Vloženo 01.01.2007, 23:56:13
    Ale však je to tak dobře.

    [4] (Petr Vytlačil) Vloženo 02.01.2007, 07:19:41
    Z mého pohledu je to humus a prohra nad lidskostí v civilizovaném světe (i když tento svět není zas tak civilizovaný). Myslím si, že S. H. byl za svoje činy právem odsouzen, ale nemyslím si, že v této společnosti by se měla poprava takto natáčet, fotit a dále publikovat s takovou senzací jako by to byl nový díl dlouho očekávaného filmu. Řekněte mi, kdo jim dal právo popravu natáčet a fotografovat. Dobře beru to zdokumentovat průběh popravy, aby nebyli nějaké spekulace, jestli proběhla podle zákonu, ale později ji prezentovat v médiích je proste krok zpět v lidském pokroku. Však tady stále šlo o to, že umírá člověk a né nějaké „zvíře”, člověk by měl mít vždy právo na to zemřít aspoň s důstojností. A především jestliže se nad jeho morálkou povyšujeme, tak by mu mělo být pro nás samozřejmostí mu tuto důstojnost dopřát a né z jeho popravy mediálně profitovat. Protože je to prostý hyenismus.

    Tento příspěvek psal student IT, nekřesťan.

    [5] (Mordae - Mail - WWW) Vloženo 02.01.2007, 08:46:22
    On po nich chtel, aby ho zastrelili. Alespon tu dustojnost mu meli ponechat.

    [6] Jo jo, taky jsem zareagoval ;-) (Kovboj - WWW) Vloženo 02.01.2007, 08:58:30
    http://kovboj.bloguje.cz/456933-video-s-popravou-saddama-husajna.php

    [7] (MzK - WWW) Vloženo 02.01.2007, 10:18:33
    Hm, ale nevím jestli je na tom něco na koukání. Sice se poprava nevidí každý den, ale i tak.

    [8] re (Petr - WWW) Vloženo 02.01.2007, 10:44:54
    Skoro vždycky byli popravy veřejné. Tato doba není holt v ničem jiná. Lidi se nemění.

    Nemyslím si, že by měl existovat trest smrti. Ale pokud existuje, pak nevidím důvod, aby byl tajný a schovaný. Člověk jako S.H. už žádnou důstojnost mít přece nemůže..

    [9] (zvo - Mail) Vloženo 02.01.2007, 11:09:57
    Jen doplním, že link na Google Video s kompletním záznamem najdete i na Aktuálně.cz. Já osobně jsem se ani na celé video nedíval. Připadá mi to hnusné dívat se na něčí popravu.

    [10] To sou zmrdi (antiamik) Vloženo 02.01.2007, 11:54:50
    NO ty vole, normalne se drzim i pri nejvetsich prasarnach, ale tohle me fakt vytocilo. Sotva prekousnu to, ze zase bude nekdo zabit (nehlede na to kdo) tak je tu dalsi rana a to, ze to video normalne pusti do sveta, jak kdyby to byl nejaky Maddonin novy videoklip.... Desi me predstava, ze by si nekdo natacel moji smrt a pak to uploadoval v klidu na net. Vubec by mi nevadilo, kdyby tohle udelal i nekdo Krovimu. Amici sou svine!

    [11] Fraška (Miroslav Koula - Mail - WWW) Vloženo 02.01.2007, 14:06:09
    Dle mě je to hnusná fraška a udělali to nejhoším možným způsobem... Proč myslíte, že se poprava neobjevila celá v oficiálním pramenech? Protože se zvrhla, bohužel nebo bohudík, to někdo natočil a možná si ani neuvědomil, co udělal...

    Poprava by měl být důstojná ať už jde o kohokoli! Saddám Husajn jí přijal dle všech dokumentů velmi a velmi statečně a ať se choval a činil jakkoli u mně má trošku poklonu...

    Ale to co provedli popravčí, to je k smíchu i k pláči zároveń... SH byl odsouzen soudem a proto by popravčí v kuklách měli pou a pouze provést popravu a ne ještě diskutovat s odsouzený či s ním velmi hlasitě pohrdat (neb rád bych je viděl na jeho místě) On s nimi dokázal diskutovat, což samo o sobě muselo být velmi, velmi těžké... To že na něj při popravě křičí, a potom tancují okolo jeho mrtvého těla už je pro mě tak trochu nechutný vrchol...

    Tak nějak lidsky jsem zhnusem a vidím, že mu nesahali lidsky ani po kolena...

    [12] bohužel video viděli i oči nepovolané (SUNíčko - Mail - WWW) Vloženo 02.01.2007, 14:43:46
    http://zpravy.idnes.cz/chlapec-se-obesil-pri-hre-na-saddama-du1-/zajimavosti.asp?c=A070102_105222_zajimavosti_rez

    [13] Americká intligence (numero - Mail - WWW) Vloženo 02.01.2007, 14:44:04
    Americani hnusni. Jsou dve sta let za opicema, vzdyt trest smrti je nejvetsi blbost. Meli ho zavrit na dozivoti do prisne strezene veznice kde by musel kazdy den pracovat a nesmel by se s nikym stykat. Mozna by to pro nej bylo i hosrsi.

    [14] Re:Fraška (antiamik) Vloženo 02.01.2007, 14:49:32
    Máš pravdu - byl fakt dobrej - poslední vteřiny svého dokázal věnovat takovym kretenum. Při jeho popravě byl každej frajer a velkej mafo - za jeho režimu se všichni skovavali a ani proti němu neškytli. Takovy zrudy fakt nenavidim. Jednou se ti nedokazou ani postavit a kdyz jsi v nejhorsim, tak vsichni machrujou. Saddama obdivuji, a tou popravou si u me vyzehlil uplne vsechno to, co udelal za sveho rezimu. Novinky o tom napsali zajimavy clanek. Zasraní Šííti (spíš SHITi). Saddame, kloubok dolu pred tim, jak jsi sel na popravu... smrt tem, co tvoji popravu znedůstojnili!

    [15] numero mas naprostou pravdu (antiamik) Vloženo 02.01.2007, 14:50:54
    Numero mas naprostou pravdu

    [16] antiamik (Merlyn - Mail - WWW) Vloženo 02.01.2007, 19:28:48
    Antiamiku máš pravdu. Naprosto to vystihuje to, co cítím.

    [17] (buteo - WWW) Vloženo 02.01.2007, 21:21:49
    Jen koukám. Opovržení nad lidským pochybením, změnit v obhajobu zločinů nejvyššího stupně , je na mně trochu moc a to teda číst nemusím.

    [18] Ale no tak pánové (Laco) Vloženo 02.01.2007, 22:00:14
    Chování popravčí čety bylo nedůstojné, důstojné chování Husajna ale zcela jistě neomlouvá jeho zločiny. Pokrok je, že měl vůbec nějaký soud, stačí vzpomenout na rychlost, s jakou byl popravenej v roce 1989 rumunský diktátor Ceausescu.

    [19] Laco (Mod. - WWW) Vloženo 03.01.2007, 08:59:26
    a proč si nabyl dojmu, že ten link zde musíš mít i Ty?
    btw tu popravu prý natočil někdo telefonem a Irácký soud zkoumá kdo to byl. Pokud je mi známo, žádný amík ani zasraný amík u popravy přítomen nebyl a Husajna si odsoudili a popravili a takto popravili a takto natočili lidí z vlastního národa, těžko říct proč co? takový hodný roztomilý stařík to byl a ke každému koho nechal popravit on se chovali děsně důstojně, akorát si teda ti lidi nemohli vybírat, jestli budou pohřbeni v rodné vesnici nebo v rodné vesnici manželky, nebo v rodné vesnici dětí a taky v těch hromadných a masových hrobech nebylo moc místa.

    [20] to Mod. (Laco) Vloženo 03.01.2007, 09:05:54
    Proč tu mám ten link? Přeci kvůli zvýšení návštěvnosti. Už teď mám PRVNÍ místo v Googlu na frázi "poprava saddáma husajna".

    [21] Laco (Mod. - WWW) Vloženo 03.01.2007, 09:08:09
    aha, soutěžíš o 1. místo návštěvnosti pitomců, tak to se potom dá pochopit:-)

    [22] Sibenice pro Saddama : Made in USA (antiamik) Vloženo 03.01.2007, 13:07:34
    Zřejmě si někdo zapomněl přečíst, že šibenice pro saddama, byla postavena v USA. Pak tu máme ropou smrdici invazi do iraku, tu zrejme taky podle tebe nemaji na svedomi americane.... Jak pak muze nekdo vypustit z huby takovy blabol, ze na Saddamove smrti nemaj amici zadny podil???

    [23] .... (Tomik - Mail) Vloženo 03.01.2007, 15:39:24
    ...ani nechci nic moc zajímavého napsat.Jen když čtu všechny ty příspěvky,tak mně napadá,jak omezená je i přes dobu internetu naše informovanost.Je taky zajímavé,jak lidi rychle najdou v davu svůj vlastní názor a jak všemu hned rozumí.Nikdo,samozřejmě ani já,nemá tušení,kde je pravda a kolik toho vlastně kdo spáchal.Je úplně jedno,jestli někdo natáčel nebo ne.Všichni "soudci z ulice" by se měli vždycky sami zamyslet,jak by se chovali,kdyby mu někdo znásilnil 8letou dceru těsně před tím, než jí uřízne hlavu.Chtěl bych vidět potom ty poklony.

    [24] (marek ) Vloženo 07.01.2007, 20:00:42
    tomik - hlavne že ty víš všechno, nechapu co to ma společnyho s davem, když tady kazdý vyjádří svůj názor, a můj názor je takový že o Saddamově poprave bylo rozhodnuto davno před soudem a jeho poprava byla jen nechutna tečka za tou celou fraškou - na který si Bush přihřál polívčičku, tak tady laskave nepis nejaky blbosti o soudcích ulice, pako


    Přidání komentáře...

    Vaše jméno:


    Váš e-mail:


    URL vašich stránek:


    Nadpis:


    Text:


       


    Píše Ladislav Bittner. Powered by Bloguje.cz Design by Czechline.